Garanti Veriyoruz

Crate and Barrel olarak, size sunduğumuz her ürünün kalitesinin arkasında duruyoruz. Yine de, satın almış olduğunuz herhangi bir üründen memnun kalmazsanız veya herhangi bir nedenle satın alma kararınızı değiştirirseniz, bu durumu düzeltmek için elimizden geleni yaparız. Çünkü, bizden yaptığınız her alışverişin sizin için olumlu, mutluluk verici bir deneyim olmasına önem veriyoruz. Buna rağmen, eğer ürünlerinizle ilgili iade veya iptal kararı alırsanız, lütfen aşağıdaki adımları ve şartları dikkate alınız.

 

İADE

 

*Siparişimi ne kadarlık bir süre içinde iade edebilirim?

Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz mobilya ürünlerini 14 gün, diğer ürünleri iade şartlarına uygun olması halinde 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

 

*Siparişimi nasıl iade edeceğim?

Hesabım>Siparişlerim sayfasından siparişiniz için iade talebinde bulunabilirsiniz.

Dilerseniz, musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iade sebebinizi belirten bir mail gönderebilir, ya da 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirebilirsiniz.

İade etmek istediğiniz ürünü, orijinal kutu veya ambalajında, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile birlikte, mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizi rica ediyoruz. Kutuyu, içerisinde yer alan koruyucu maddelerle birlikte geri göndermeniz ürünlerin güvenli şekilde bize ulaşmasını sağlayacaktır.

Mobilya ürünlerini Crate and Barrel Ekibi adresinizden teslim almaktadır, Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri zamanlama konusunda sizi bilgilendirecektir.

Diğer ürünlerin iadesini teslim almak için, UPS Kargo sizi arayacaktır. Adresinize gelen UPS Kargo görevlisine paketi teslim ederek karşı ödemeli olarak bize ulaştırabilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürün için kargo ücreti Crate and Barrel tarafından karşılanmaktadır. Ancak bu hizmetten faydalanmak için yukarıda tarif edilen koşullara uymanız gerekmektedir.*

Dilerseniz, iade etmek istediğiniz ürünü UPS şubesine kendiniz de teslim edebilirsiniz. İade talebinizi bize iletmeniz gerekmektedir. Hesabım>Siparişlerim sayfasından siparişiniz için iade talebinde bulunabilirsiniz. musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iade sebebinizi belirten bir mail göndererek, ya da 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirmeniz gerekmektedir.

 

* Diğer kargo firmaları ile yapılan karşı ödemeli gönderiler kabul edilmemektedir.

**Eğer iade etmek istediğiniz ürün arızalı ise, arıza hakkında bilgilendirme notu iletmeyi unutmayınız. Ürün, belirttiğiniz nota dayanarak uzmanlar tarafından incelenir. Değişim onayı verilen ürün stokta mevcut ise, birebir değişim yapılır. Stokta bulunmayan ürünler iade alınır ve ücret iadesi yapılır.

Kurumsal siparişlerle ilgili not: İade edeceğiniz ürünün faturası şirket adına düzenlenmiş ise, iadenizi, şirketinizin kargo ücretini dâhil etmeden (ürün birim fiyatı + KDV) keseceği iade faturası ile göndermeniz gerekmektedir.

İade talepleriniz yalnız Crateandbarrel.com.tr tarafından karşılanabilmektedir, bu yöndeki isteklerinizi lütfen musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresine veya 444 99 80 numaralı telefona bildiriniz!

 

*Satın aldığım ürün arızalı veya hasarlı ise ne yapmalıyım?

Arızalı veya hasarlı mobilya ürünlerini 14 gün, diğer ürünlerinizi 30 gün içerisinde , varsa aynı ürün ile değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Hesabım>Siparişlerim sayfasından siparişiniz için iade talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz, iade talebinizi iletmek için musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iade sebebinizi belirten bir mail gönderebilir, ya da 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz. 

Ürünü, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

 

*Siparişimde eksik veya farklı ürün varsa ne yapmalıyım?

Siparişinizde eksik veya farklı ürün varsa, musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresine sipariş numaranızı ve eksik veya farklı gönderilmiş olan ürün kodlarını içeren bir e-mail gönderebilir ya da 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ni arayarak durumu iletebilirsiniz.

Gönderilmeyen ürün stokta mevcut ise size gönderilir, aksi halde ücret iadesi gerçekleştirilir.

Farklı gönderilen ürünlerde ürünün iadesi alınır. Ürün stokta mevcut ise size gönderilir, aksi halde ilgili ürünün ücret iadesi gerçekleştirilir.

 

*İade talebime ne kadar sürede dönüş alırım?

İade edilen ürün, tarafımıza ulaştıktan sonra en geç 2 iş günü içerisinde tarafımızdan incelenir. Tüm koşullara uygun olduğu tespit edildiğinde, iade işlem süresi yine 1 iş günü içerisinde başlatılır.

İade talebinizin takibini Hesabım>Siparişlerim sayfasından yapabilirsiniz.

 

*Siparişimde bulunan ürünlerden sadece bir tanesini nasıl iade ederim?

Siparişinizin arasından sadece bir ürünü iade etmek isterseniz, “Siparişimi nasıl iade edeceğim?” bölümünde anlatıldığı şekilde işleminizi yapabilirsiniz.

 

*İade bedelim ne zaman kredi kartıma ödenir?

Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı*, iade talebiniz onaylandıktan sonra** en geç 7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilecektir. Bankanıza bağlı olarak, iade tutarının kredi kartınıza yansıması birkaç gün sürebilir.

* Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz ürünün kargo ücreti tarafımızca karşılanır. 

**İade işlemlerinin onaylanma süreci, ürünlerin tarafımıza ulaşmasından itibaren en geç 2 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.

 

*Taksitli yaptığım alışverişin para iadesi nasıl yapılacak?

Kredi kartı ile taksitli olarak yapılan alışverişlerin iadesinin bankanız tarafından yine taksitli olarak yapılacağını, Crate and Barrel’ın bu duruma herhangi bir müdahalesinin bulunmadığını belirtmek isteriz. İadeden dolayı, siparişiniz nedeniyle limitinizde olan bloklanma kalkar, eski haline döner. Taksitli ödemeleriniz “-” olarak yansımaya devam eder, fakat her ay banka tarafından “+” olarak ilgili taksit tutarı da ekstrenize yansıdığı için taksit ödemesi yapmamış olursunuz.

 

*www.crateandbarrel.com.tr’den, bana hediye olarak gönderilen ürünü değiştirebilir miyim?

www.crateandbarrel.com.tr’den size hediye edilen mobilya harici ürünleri, Akasya, İstinyePark, Next Level veya Zorlu mağazalarından, size gönderilen Sevk İrsaliyesi ile birlikte değiştirebilirsiniz. Hediyeyi alan kişi 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ni arayarak da değiştirebilir.

 

İPTAL

 

*İptal ile iadenin farkı nedir?

İPTAL: Bir ürünü satın almaya karar verdiniz ve bize satın alma talebinizi ilettiniz. Fakat siparişiniz henüz tesliamt için verilmeden fikrinizi değiştirdiniz ve iptal talebinizi bildirdiniz. Bu, sipariş iptalidir.

İADE: Bir ürünü satın almaya karar verdiniz ve bize satın alma talebinizi ilettiniz. Daha sonra fikrinizi değiştirdiniz, sipariş ettiğiniz ürün eğer teslimat için verilmiş ise o siparişi artık iptal edemezsiniz. Bu ürünler için iade talebinde bulunulması gerekir.

Siparişinizin takibini Hesabım>Siparişlerim sayfasından yapabilirsiniz.

 

*Siparişimi nasıl iptal ettirebilirim?

Hesabım>Siparişlerim sayfasından siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Dilerseniz, musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iptal sebebinizi belirten bir mail gönderebilir, ya da 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iptal talebinizi bildirebilirsiniz.

Sipariş ettiğiniz ürün eğer teslimat için verilmiş ise o siparişi artık iptal edemezsiniz. Bu ürünler için iade talebinde bulunulması gerekir.

 

*Siparişimi iptal ettiğimde, bedeli ne zaman kredi kartıma ödenir?

Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı*, iade talebiniz onaylandıktan sonra** en geç 7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilecektir. Bankanıza bağlı olarak, iade tutarının kredi kartınıza yansıması birkaç gün sürebilir.

 

*Taksitli yaptığım alışverişin para iadesi nasıl yapılacak?

Kredi kartı ile taksitli olarak yapılan alışverişlerin iadesinin bankanız tarafından yine taksitli olarak yapılacağını, Crate and Barrel’ın bu duruma herhangi bir müdahalesinin bulunmadığını belirtmek isteriz. İadeden dolayı, siparişiniz nedeniyle limitinizde olan bloklanma kalkar, eski haline döner. Taksitli ödemeleriniz “-” olarak yansımaya devam eder, fakat her ay banka tarafından “+” olarak ilgili taksit tutarı da ekstrenize yansıdığı için taksit ödemesi yapmamış olursunuz.