Teslimat

*Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Mobilyalı siparişlerinizin takibini 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresine e-mail göndererek yapabilirsiniz.

Diğer ürünleri içeren siparişlerde, siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size kargo takip numarasını içeren e-mail gönderilecektir. Bilgilendirme sonrasında siparişinizi Hesabım>Siparişlerim sayfanızdan rahatça takip edebilirsiniz.

Siparişlerinizin gönderimi için UPS Kargo ile çalışmaktayız; www.ups.com.tr adresinden kargo takip numaranızı girerek de kargonuzu takip edebilirsiniz.

Dilerseniz 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ni arayarak da kargonuz hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

*Crateandbarrel.com.tr üzerinden nerelere gönderim yapabilirim?

Mobilya ürünleri sadece İstanbul içine gönderilmektedir.

Diğer ürünler için Crateandbarrel.com.tr gönderim ağı, UPS kargonun teslimat sağladığı yurt içindeki tüm bölgeleri kapsar. UPS Kargo'nun hangi illere teslimat yaptığını öğrenmek için tıklayınız.

 

*Gönderim hizmetleri ve ücretleri nelerdir?

Mobilyalı siparişler Crate and Barrel Sevkiyat ve Montaj Ekibi ile adresinize ulaştırılmaktadır, gönderim için ücret alınmamaktadır.

Diğer ürünler için Crateandbarrel.com.tr size daha iyi ve ayrıcalıklı bir gönderim hizmeti sağlayabilmek için 4 farklı teslimat seçeneği sunmaktadır:*

-Standart Teslimat: 7 TL

Paketiniz size hafta içi ve cumartesi günleri mesai saatleri içerisinde ulaştırılacaktır.

-Randevulu Teslimat: 12 TL

Paketiniz size hafta içi ve cumartesi günleri mesai saatleri içerisinde, sizin istediğiniz zaman aralığında ulaştırılacaktır. UPS Kargo, randevu zamanı için sizi arayacaktır.

-Gece Teslimat: 30 TL

Paketinizin size hafta içi ve cumartesi günleri, gece 20:00 - 24:00 saatleri arasında ulaştırılmasını sağlayabilirsiniz. UPS Kargo, randevu zamanı için sizi arayacaktır.

-Pazar Günü Teslimat: 30 TL

Dilerseniz, paketinizin pazar günü elinizde olmasını sağlayabilirsiniz. UPS Kargo, randevu zamanı için sizi arayacaktır.

*Farklı bir adrese gitmesini istediğiniz faturalar için gönderim ücreti alınmamaktadır. Tüm fiyatlara KDV dahildir.

 

*Siparişim ne kadar sürede gönderim adresine ulaşır?

Mobilyalı siparişlerin gönderim süresi gönderim ilçesine bağlı olarak 2 ila 14 gün sürmektedir. Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri size ulaşarak gönderim zamanı için detaylı bilgi vermektedir.

Diğer ürünleri içeren siparişleriniz en geç 2 iş günü içerisinde kargo firmasına paketlenmiş olarak teslim edilir. Kargo gönderim süreleri gönderim iline göre farklılık göstermektedir. UPS Kargo'nun il merkezlerine göre teslimat sürelerini öğrenmek için tıklayınız.

Standart teslimat dışındaki teslimat seçeneklerinden yararlanmanız durumunda teslim süreleri, tercih ettiğiniz hizmete ve kargo firması ile belirlediğiniz teslimat zamanına göre değişebilmektedir.

 

*Siparişim gecikirse ne yapmalıyım?

musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresine sorununuzuve telefon numaranızı belirten bir açıklama ile e-mail gönderebilir ya da 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

 

*Siparişimi kimler teslim alabilir?

Siparişiniz, belirtilen adreste teslim almayı kabul eden herhangi birisine teslim fişinin imzalanması karşılığında teslim edilir.

Eğer siparişinizi verdikten sonra alıcı değişikliği yapmak isterseniz, siparişiniz kargo firmasına teslim edilmemişse musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresinden veya 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’nden bu konuda destek alabilir, gerekli düzeltmeyi yaptırabilirsiniz. Kargo firmasına teslim edilmiş olması durumunda değişiklik yapılamamaktadır.

 

*Teslimat adresine kargo şubesini yazabilir miyim?

Çalıştığımız kargo firması UPS Kargo, siparişlerinizin güvenliğinin ve nitelikli takibinin sağlanabilmesi için sadece adrese teslim yapmaktadır.

 

*Teslimat adresinde alıcı bulunamazsa ne olacak?

Mobilyalı siparişlerde gönderim başka bir tarih için yeniden planlanmaktadır. 

Diğer ürünleri içeren siparişlerde, adreste alıcı bulunamadığında kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakır ve takip eden ilk iş günü içerisinde 2. kez uğrar. Bu süreç zarfında teslimatın bir kez daha yapılamaması durumunda, paketiniz UPS Kargo şubesinde en fazla 6 gün bekletilecek, gelip teslim almadığınız takdirde siparişiniz Crate and Barrel deposuna geri gönderilecektir.

Siparişinizin tekrar gönderilmesi için bizlere musterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresinden veya 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’nden ulaşınız.

Siparişiniz için bizimle temasa geçmediğiniz takdirde, siparişiniz 1 ay sonra iade olarak kabul edilecek ve para iadeniz kredi kartınıza yapılacaktır.

 

*Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?

Teslimat adresini siparişiniz henüz teslimat için verilmediyse değiştirebilirsiniz. Hesabım>Siparişlerim sayfanızdan siparişinizin takibini yapabilirsiniz. Dilerseniz, 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri'nden veya müşterihizmetleri@crateandbarrel.com.tr adresinden bize ulaşabilir ve gerekli değişikliği iletebilirsiniz. 

 

*Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken paketinde yırtık, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz.

Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir.*

Fatura veya irsaliye, gönderinizin bulunduğu pakete ilişik olarak gönderilir. Lütfen faturalarınızın varlığını ve doğruluğunu kontrol ediniz.

*Hediye siparişlerinizde, talebe bağlı olarak, fatura sipariş ile birlikte gönderilmeyebilir.

 

*Siparişimin faturası gelmediğinde veya paketi hasarlı/şüpheli olduğunda ne yapmalıyım?

Siparişinizin teslimi sırasında, ürünü teslim almadan önce mutlaka paketi kontrol ediniz. Eğer pakette herhangi bir bozulma (yırtılma, patlama, ezilme, ıslanma vb.) ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. İlgili görevliden hasar tespit tutanağı tutmasını isteyip, en kısa sürede Müşteri Hizmetleri Yetkilimiz ile iletişime geçiniz. Hasar tespit tutanağı hazırlanırken görevlinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat ediniz.

Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo görevlisi ile geri göndermenizi rica ederiz.

Tutanak tutturmanız, ürün değişimi ve iadesi süreçlerinde size yardımcı olacaktır. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik ürün, yanlış ürün veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

Eğer ayrı gönderilmesini talep etmemenize rağmen faturalarınız size siparişinizle beraber teslim edilmediyse, lütfen ilgili görevliden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede 444 99 80 Crate and Barrel Müşteri Hizmetleri’ne bildiriniz.

 

*Ürünleri nasıl paketliyorsunuz? 

Siparişleriniz, ürünlerin hassasiyetine uygun olarak paketlenmektedir. Kırılacak ürünler, özel koruyucu kağıt dolgu ve özel naylon hava balonu ile sarılır, ekstra bir koliye konulup sabitlenerek paketlenir. Böylece hassas ürünlerin teslimat sırasında hasar görme olasılığı en az seviyeye indirilir.

Dilerseniz siparişinizi hediye paketi ve kişisel notunuz ile de gönderebilirsiniz. Hediye gönderilen paketlerde sadece değişim işlemi için sevk irsaliyesi gönderilir; faturanın gönderimi belirlediğiniz fatura adresine yapılır.